onsdag 8 juni 2011

Tiden går snabbt när man sitter i bilen..

Just hemkommen från bilen som har kört runt fram och tillbaka runt halva LA under eftermiddagen.. Har suttit i bilen från 11.30-18.. Först hämta Nora och hennes kompisar, varav den ena skulle jag köra hem. Sen åkte vi hem och hämtade Toms fiol, påvägen till 3rd street tankade vi och köpte lite käk och sen lämnade jag av dom för lite shopping, medans jag åkte och hämtade Tom från skolan och körde honom till hans fiollektion. Efter det åkte vi och hämtade Nora och Clair på 3rd street och körde sedan hem Tom och körde vidare tjejerna hem till Clair i Hidden Hills och seeeen äntligen hem! 


På Toms fiollektion så berättade han fiollärare stolt att hennes son varit i Stockholm över helgen och så sa hon "Oh ma gosh, You have to meet him sometime". Varför, det har jag ingen aning om. Men han är tydligen musiker och skrev precis på något kontrakt som lät rätt så bra! 


Nu ska jag kolla på film
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar