söndag 26 juni 2011

Jag vill också ha en "bakis dag" (även om jag aldrig blir bakis) med mina finaste vänner och med massa svenskt godis, svenska chips, riktigt Coca Cola och "svensk" Kebab! Facebook kan göra en rätt bra avundsjuk ibland. 


Idag fick jag med mig Tom & Tyler ner till stranden ett par timmar. Eller aa.. Efter en timma hade de tröttnat och vill gå hem, men då sa jag till dom att vi måsta stanna längre, för jag kör inte ner dom heeela långa vägen, som tar 7 min, ner till stranden för att bara vara där en timme. Så då stannade dom en timme till. Sen ville de åka hem, men då hade de inte käkat upp sin vattenmelon än så då fick dom stanna ytterligare 15 min tills de hade käkat upp den. Och sen var de så sandiga och kletiga att de var tvugna att gå i och bada igen och sen kom dom upp och gjorde tabben och satte sig i sanden för att torka, men regeln är - inga sandiga barn i Sams bil! Så då fick de skölja av sig igen... och sen fick dom hoppa in i bilen. Så det blev tillslut ca 3 timmar på stranden. Och ikväll är det bara jag och Nik hemma som det ser ut just nu! Ibland är livet allt bra jobbigt alltså!


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar