onsdag 29 juni 2011

10 more to go

Och då var papperna ifyllda. Det blir 6 månader extra i L.A hos familjen Larsson innan jag kommer hem. Så i maj/juni nästa år kommer jag hem, 15 juni måste jag vara ute ur landet. 10 månader till, även dem kommer ju att gå i ett fingerknäpp. (jag hoppas Elin Björklund också förlänger 6 månader i San Francisco så att vi kan åka till Vegas innan vi åker hem och förhoppningsvis någon annanstans också).
Egentligen skulle jag bara haft 4 månader kvar här nu innan jag var klar med mitt år, hur sjukt är inte det då?! Heeeelt galet. Känner mig inte riktigt klar med L.A så jag kan nog behöva de där extra 6 månaderna. Men innan jag åker härifrån skulle jag vilja åka till Hawaii (bara för att ha varit där), Bostan (för att hälsa på brorsan), New York (för att det är NYC och galen shopping + att jag inte sett New York Rangers ännu(?!)), Cancun (för att det är paaaaarty och hur fint som helst, ska tydligen vara myyyyycket bättre än Hawaii t.om.), Vancouver (för att det verkar coolt och jag vill se på riktigt hockey)


Igår sa jag hejdå till min älskade Gabbi För nu är hon klar med sitt år och det är dags för hennes resemånad.. Hon ska till New York, Hamptons, San Francisco och sen till Cancun (nej jag är inte alls avundsjuk) Tur så är hon reserv dansk och det tar bara två timmar mellan oss i Sverige, så att jag kan träffa henne utan att det behöver vara så komplicerat. Vet inte hur jag ska klara mig utan henne, hon är ju min dampkompis, det är alltid hon och jag som flummar runt och är högljudda, retar varandra för precis allting och skrattar nonstop..  Galet vad jag kommer saknar henne!
 
(vi kanske ser ganska normala ut... Men skenet bedrar)

/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar