lördag 25 juni 2011

Midsommar afton

Igår var det som sagt midsommarafton, antar att ingen missade det?! Det måste i allafall vart omöjligt att missa de om man bor någonstans längs kusten typ Smögen, Fjällbacka, Marstrand osv osv, för jag antar att trafiken dit enbart bestod av bilar fulla med "ungdomar" och knökade med sprit. Men här i L.A tog vi det liiiite lugnare. Vi såg Gabbis mammas "Stand up show", som faktiskt var väldigt rolig och efter det åkte vi till CheeseCake Factory och käkade middag. Idag däremot ska det firas midsommar hemma hos Maja vid hennes pool.... Meeeen, jag jobbar så jag kan inte vara med. Det suger för jag brukar inte jobba helger särskilt ofta och så får jag göra det nu... Lite o-timat om man säger så.  Istället kanske det blir stranden med barnen- hard work you know!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar