fredag 3 juni 2011

Kom precis hem och insåg att klockan redan var 6 fast den var 11 alldeles nyss... Dagen har gått i ett. Förts körde jag barnen i morse, sen åkte jag själv till skolan efter det åkte jag och hämtade Tom och åkte med honom till 3rd Street för att köpa skor till honom. Först köpte vi en keps, en T-shirt och sen en munkjacka. Och till slut efter mycket om och men, så hittade vi äntligen ett par skor som han ville ha och som fanns i hans strl och som inte kostade $ 200 Finally! (Fast det är lite roligt och handla med Tom för han börjar ha en riktigt stil nu, han vill liksom inte gå till skolan i pyjamasen längre utan nu är det mer skatestil som gäller). Sen fick vi skynda oss för att hämta Nik och Nora från skolan. Så nu är vi precis klara med Toms läxa och ska nu beställa Thai mat. Ikväll ska jag troligtvis träffa Maja, Maria och någon annan, men det är inte helt bestämt än.. Vet inte riktigt när jag slutar heller!


Men nu dör jag av hunger... 
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar