tisdag 21 juni 2011

Som sagt så hade jag lite lite oplanerat finbesök från San Francisco i helgen. Elin som jag åkte till USA med och var på Au pair skolan tillsammans med kom ner med sina kompisar och dom hade ingenstans att bo, för dagens ungdomar planerar ju aldrig utan har ett motto där "allt löser sig" och lika så gjorde det för dom denna gången också. Jag och Gabbi drog med dom ut i Hollywood i lördags, dock vart det inte den mest lyckade utgången, jag var en nykter chafför och Djn sög rent ut sagt bara massa dålig trance musik... Men det var rätt bra i deras launge på utsidan. Men det var en helt okej kväll ändå. Vi avslutade kvällen på Juicy Burger. Sen tog jag med mig alla hem till mig, tror 3 av dem däckade i bilen, Hollywood was just too much for them.. 


Söndagen bjöd på kanonväder så fort June Gloome släppt, si vi var på 3rd street och käkade frukost. Sen begac sig Erica & Elin tillbaka till San Francisco, men Agnes stannade kvar för hon ska ner till San Diego till helgen, så jag fick visa runt Agnes lite grann i L.A på saker hon inte hade sett. Vi åkte b.la. till The Grove i Hollywood och sen åkte vi till Aroma och fikade med Maja och Gabbi. 


Igår åkte jag och Agnes in till 3rd Street igen och sen på kvällen körde jag henne till en i Hollywood dör hon ska bo resten av veckan. 


Idag har vi jättefint väder, så jag ska jag ska köra ner Nik till stranden för han ska surfa och Nora vill sola, så jag hoppas bara att Tom också vill följa med när han slutar skolan annars så måste jag vara hemma med honom.. 


Så nu vet ni
I morgon är jag nog ledig yeyeeee


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar