onsdag 22 juni 2011

Tuesday

Idag fick jag med mig alla tre barnen till stranden ett par timmar. Efter knappt en timme säger Tom att han vill åka hem, och så fortsatta han gnälla i en timme till tills vi äntligen gav upp och gick och käkade mat istället. Direkt när vi kom hem körde jag och Nora igång att träna, och där har vi legat på golvet i nästan tvp timmar nu, hon är grym på att tjöta bort tiden.. Men hon är så söt att man inte kan skälla på henne! 


I morgon är jag ledig yeyee så då ska jag sooova sen får vi se vad som hittas på, kanske sola för nu har jag blivit sådär tråkigt blek igen- ojj sicka i-landsproblem man kan ha alltså.. Förresten, våran städerska sa i söndags att jag blivit "tjock" sen jag kom hit, men att det mest syns i ansiktet.. Det var kanske inte sådär jätte kul att höra, men jag gillar ändå att hon är ärlig! Så nu får jag väl gå in och kolla på bilder från innan jag åkte och se om det stämmer, skulle väl tippa på att hon har rätt... 




Nu är det läggdags för jag är helt slut!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar