tisdag 7 juni 2011

Hade tänkt att ta en nap nu innan det är dags att hämta Nora från skolan igen. Dom slutar skolan på torsdag så alla som inte har finals slutar 11.45 varje dag.. Jag längtar tills dom får sommarlov, inga mer läxor, inget mer tjöt och så kan vi hitta på massa roliga saker på vardagarna istället! 


Men en nap var var ju inget att tänka på, bara att glömma, för våran trädgårdsmästare är här och blåser löv..? Man borde göra lövblåsare som låter mindre! 


Igår kväll åkte jag hem till Maria och käkade middag- ris, kyckling och bearnaisesås! Så jävla gott. Har inte ätit bearnaisesås sen jag åkte hemifrån. Man äter ju inte såser på samma sätt här som vi gör, men jag fattar inte varför? Såser kan ju göra en hel måltid (typiskt knäppa amerikanare)..


Hade tänkt bli lite hurtig igen och komma igång med träningen på riktigt, men det suger att löpbandet är sönder, för det är inte jääätteroligt att springa upp och ner i backarna här hemma och jag är för lat för att orka mig ner till havet för att springa där..  Men styrketräning är ju bättre än inget, har ju tappat varenda liten muskel jag någonsin haft i min kropp känns det som. Inte okej. 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar