fredag 17 juni 2011

Workout

I onsdags så körde jag och Nora en "liten" workout och nu 2 dagar senare kan varken hon eller jag gå ordentligt.. Bra jobbat, trodde inte jag skulle få sådan träningsvärk utav det. Men jag älskar känslan när man har galen träningsvärk, då vet man iallafall att man gjort något bra, så jag njuter mest medans Nora går runt och klagar! Men har jag seriöst tappat varenda liten muskel jag någonsin haft i min kropp?! Inte okej. Pinsamt. Skandal. 

Jag och Veronika har gjort en deal att vi ska göra 300  sit ups om dagen (man får en ledig dag i veckan) annars får man något straff som vi inte har bestämt ännu- So far so Good. Jag har även fått i uppdrag att jag ska få Nora till att börja träna så jag ska träna med henne varannan dag nu under sommarlovet, vi får väl se om jag lyckas.. 


(Om Nora ser en penna, så kan hon inte låta bli att måla, så hon målade på mig för hon hittade inget papper)


Näe nu var det 300 situps som gällde!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar