måndag 28 februari 2011

Back in the City of Angels

Back on track. Kom hem från San Francisco i går kväll. SF var helt okej, men vägen hem var tusen ggr bättre, vi körde längs med havet nästan hela vägen och det var bland det finaste jag sett i hela mitt liv skulle jag tro! Ingen nådig väg alltås- ett måste för er som kommer hit.  Resan tog ca 15 timmar men då stannade vi på Hearst Casle, sicket jäkla projekt, i ca 4 timmar och gjorde lite andra så stopp på vägen. Vi kikade även in på Madonna inn, ett hotell där det allra mesta i i rosa- precis som en liten flickdröm!

I dag har vi varit på Camarillo och shoppat lite. Nu är mamma och pappa i Malibu och snart ska jag hämta Tom från skolan. Sen ikväll blir det Hockey- Finally. Hanna jag saknar våra söndaskvällar i Askims ishall hängandes över räcket på läktaren! Asså så här mycket trodde jag aldrig att jag skulle sakna hockeyn! Haha helt sjukt, men ikväll då jävlar- L.A Kings vs Detroit red wings. Massa svenskar i Detroit dessutom vilket gör det ännu roligare!

Mer om det får ni höra senare i veckan

/Love Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar