torsdag 17 februari 2011

I morse körde jag Sams bil- Audi A3, fan va skön den är att köra! Den är rätt liten och så, men skulle passa mig perfekt när jag kommer hem igen!


Igår kväll blev det far och fläng med Nora hela kvällen, hon har ju sin "skol dans grej" i morgon och vi hade fortfarande ingen klänning till henne.. Så vi åkte runt och letade efter en klänning till henne. Vi var i de allra finaste och dyraste affärerna- där fanns det inget som dög lilla fröken fräken och så hamnar vi på Macy´s och hittade en klänning som var på rean! 40$ och hon var helnöjd. Sen var det bara skor och sånt kvar. Det blev ett par svarta pumps på 4 inches, vilket är 10,2 cm, jag sa till henne att hon måste gå in skorna innan och att hon måste träna på att gå ordentligt, så vi får väl se om hon kommer kunna gå i skorna tills i morgon. Så i morgon ska jag hämta upp henne & Mia i skolan och köra ner dom till Topanga mall för att fixa deras naglar, sen ska vi hem och så ska jag hjälpa dom att locka håret och hjälpa till med sminket och lite så! Dom kommer se ut som två små prinsessor!


I morgon är det redan fredag- veckorna bara flyger iväg och på lördag har jag varit i L.A i 3 månader.. jag har alltså gjort en fjärdedel av mitt år här nu.. På söndag kommer mamma & pappa och nästa helg ska vi åka till San Francisco (25-27 feb) och den 28 ska vi på NHL Los Angeles Kings V.S Detroit Red Wings! Sen åker dom hem till Sverige den 3 mars. 
Den 2 juli har min värdfamilj flygbiljetter hem till Sverige och dom åker hem i augusti igen, vi får väl se om jag följer med eller ej. Men när dom kommer tillbaka till LA är det typ bara 3 månader kvar, sen har jag gjort mitt år här- vilket e typ ingenting! 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar