fredag 18 februari 2011

Wohoo fredag idag- finally!


Igår var jag & Emelie som sagt på Playhose, vi hade blivit varnade att inte gå dit "det är svin svårt att komma in där" "Vakterna är svin" "folk har åkt dit för falsklegg där" osv osv- men det var ren bullshit, det var bara att klampa raka vägen in- gick före hela kön och allting!


Vid ett tiden bestämde vi oss för att dra oss hemåt- jag skulle ju ändå upp kl 06.30, så vi missade Nelly.. Men vi hade riktigt kul ändå! Det var en blandad kompott med góa människor, så vi hade riktigt kul!


Till min stora förvåning var det inga som helst problem att gå upp i morse och jag känner mig faktiskt inte överdrivet trött idag heller, men jag ska nog ändå försöka sova lite nu under dagen medans kidsen är i skolan för sen är det full rulle från kl.3-6 och sen vet man aldrig vad jag tar vägen- det är ju trots allt fredag!


Over and out.
/Em.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar