onsdag 9 februari 2011

Igår kväll när jag skulle läsa för Tom innan han skulle sova- han valde en rekordbok- så såg jag att Emely ligger på tredje vanligaste namnet (kommer inte ihåg om det var i USA eller om det var i världen och Christopher var det nionde vanligaste namnet..- Livlig fantasi mina föräldrar måste ha haft!.. 




Sen fanns inte Sverige med på en endaste top 10 lista förens det kom till maten. Vi var typ typ 5-10 på att konsumera mest ost och mjölk och lite andra saker!- Kul att veta. Kina låg nästan alltid som nummer 1 på både positiva och negativa listor och på andra plats hade vi oftast självaste USA! Kul och veta -information på en måndag kväll sådär!


Skypade nyss med bror min och då fick jag reda på att planet inte störtat utan att mamma och pappa bara hade kört vilse och hamnat på någon väldans natur väg- vad han nu menade med det, det vet jag inte.. 
Bättre sent än aldrig!


Over and out.
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar