söndag 6 februari 2011

Crazy night out

Vi körde en mjukstart på Beso- Eva Longorias restaurang, där mötte vi upp Marco & hans brorsa (promoters för Beso), vilket resulterade i gratis drinkar och shots i baren- sen kom Madeleine & hennes kompis dit och gjorde oss sällskap. Efter det gick vi vidare till grann klubben, där det spårade lite väl för vissa-gratis är ju gott, så för dom blev det tidig hemgång.. Men vi andra fortsatte, vi hamnade på något sätt med blåa plast armband runt armen -uppe i VIP- loungen!  Tråkigt nog men tiden gick fort och klubbarna stänger kl.2 , och utanför blev man dragen hit och dit, massa olika efterfester som vi blev bjudna på, men vi kände väl att det räckte där, vi orkade inte åka iväg in mot Beverly Hills till något feting hus med pool & jacuzzi , gratis käk och dricka osv osv..Den ena lyxigare än den andra.  Trots pappas kloka råd "Gör inget som inte jag skulle gör" -vilket ger mig väääldigt fria händer, så vi begav oss hemåt.

Väl hemma kl 03.58 väntade sängen på oss! Tror  vi alla slocknade på några sekunder!

5 timmars sömn var tydligen allt jag behövde för idag. kl 9 vaknade jag pigg som bara den- dom andra sover fortfarande.. Karin ligger t.om. och snarkar lite gott för sig själv. 

Får se hur vi spenderar denna förmiddagen vädret på topp och det är alldeles för fint för att bara sitta inne, så jag hoppas dom vaknar snart!  Lite senare i dag ska jag hem till Paulina och kolla på Super Bowl med hennes värdfamilj och äta middag med dom- skulle tydligen vara någon tradition?- we will se.

Nu är det dusch som gäller
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar