tisdag 1 februari 2011

Brandy Melville

Brandy Melville är min nya favorit affär här- men hittills har jag bara sett den i St:Monica.. Den här kjolen införskaffade jag mig därifrån i lördags och jag är väldigt nöjd funderar på att köpa den i svart också?! - den kostar 31 $ efter taxa vilket e typ 200 SEK




I går kväll gjorde vi planer för resten av veckan:

Onsdag: Santa Monica College med Paulina- försöka smöra, så att vi kan läsa våra kurser under vårterminen, annars vetifan vad jag ska göra?!.. Då blir det kris....

Torsdag: Gå till City Bank och fixa bankkonto.

Fredag: Shopping i Camarillo med Paulina, sen jobba lite, sen har vi inte bestämt när vi ska: besöka Hollywood skylten, åka till six flag, se "no stings attached" på bio, och så ska vi försöka hinna med en utgång också. 

I kväll blir det "homemade Pizza" på Toms begäran!


Ciao
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar