måndag 31 januari 2011

Monday morning

I dag är det mondag, idag åker Emmy hem.
Så igår åkte vi, jag, Paulina, Emmy och Daniel till Camraillo, ett outlet mall typ 40 min härifrån. Nice var det, dock var det bara Emmy & Daniel som shoppade. Sen åkte vi till Emmys värdföräldrar som är helt jävla dumma i huvudet, vilket är orsaken till att hon åker hem. Stackarn som kom till en sån familj.. Vi tog hennes väskor och slänge in i bilen sen samlade vi alla mod för att köra ner för hennes galna backe med gigantiska gropar, "dippar" och stup- det är en upplevelse isig, känns nästan som en bergodalbana! 


Efter det blev det en sväng förbi Topanga mall och Panda Express för käk, sen vidare till Aroma för efterrätt på Emmys begäran- det var hon som fick bestämma eftersom att det var hennes sista kväll här i Los Angeles.. Sen var det läggdags! 


Jag har fått en hjärnskada här borta.. Jag kan inte sova mer än max 8 timmar per natt.. Innan jag kom hit, kunde jag lätt sova 12 timmar utan att vakna varje natt.. Förstår inte va felet är. Oavsett om jag ska jobba eller om jag är ledig eller bara har sovmorgon, så vaknar jag runt 6 var enda jävla morgon!- Inte Okej!





Jag måste få ge lite beröm till min storebror! Han hade typ maginfluensa eller något liknande för en vecka sedan, vilket gjorde att han missade skolan.. Och han får nu bara göra om hälften av det som han missade och det ska han göra på en och samma vecka, samtidigt som han måste ligga i fas och hänga med på alla nya grejer som kommer och spela hockey varje dag. Vilket är jävligt tufft- jag själv hade aldrig orkat, jag hade gett upp för länge sen! Men jag vet att han kommer fixa det- för han e grym, grym på allt! Jag skulle vilja vara som honom, han fixar allt och orkar hur mycket som helst utan en endast pust! Och som plåster på såret så la han sitt första mål för säsongen på matchen igår! <3

Tror det är 100 kg bänkpress- a  piece of cake







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar