tisdag 18 januari 2011

Vafaan Nu när jag väl tog tag i det här med att beställa tid till teoriprovet och uppkörningen så går det typ inte. Jag måste alltså åka dig och boka min tid -suuuck  Jag anträndge mig t.om. så mycket att jag leta upp deras telefonnummer och slog in det på telefonen och tryckte ring- och sen får jag massa konstiga frågor om massa olika siffror som jag inte kan svara på.. haha åååh ibland är dess amerikanarna allt bra jobbiga. Men jag har ändå fått gjort en viktig sak idag- kopierat mitt Social security number för jag får inte ha med mig originalet, ifall det skulle försvinna för då e jag tydligen rätt så körd typ!


Så här näst blir det träning- sen dusch- sen bege mig till St:Monica för att boka tid (om jag hinner innan jag måste hämta Tom från skolan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar