onsdag 12 januari 2011

Tom har blivit galen! Han är egentligen precis som mig världens jävla gottegris, (så jag förstår varför han ibland kan skrika och gnälla när han föräldrar säger nej till glass en måndag kväll när han har ätit glass precis hela helgen!) Men nu har han helt plötsligt kommit på att pasta är onyttigt och ville därför bara ha sallad till middag. Så jag kan ju inte tvinga i honom pasta om han inte vill ha det för att det är onyttig.. Så efter ett tag lyckades han övertala mig att göra en god sallad till honom och mig. Men salladen blev uppenbarligen så god att både Nora och Nik sitter och äter upp Toms sallad istället för sin spagetti & köttfärssås som dom så gärna vill ha.
Jag måste säga att jag blev ju rätt chockad när Tom, 9 år, helt plötsligt börjar tänka på vad han stoppar i sig och tänkte att något var fel.. Men så fort Tom käkat upp sin mat så dök han ner frysen för att hämta glass och sen vidare ner i kakburken med brownies- för att ojj vad det var nyttigt. Men när jag förklarade för honom att det inte var nyttigt, så bara kollade han på mig och så aa vaddå då? 
Jag antar att det var där skon klämde.. Han vill inte bli jätte mätt för att han skulle få plats med glass och kakor också haha 


I våran kyl?! så hittade jag i dag ett utav mina absoluta favorit teer -Jordgub Champagne! Har inte druckit det sen morgonen när jag lämnade Sverige gissa om jag blev glad när jag såg det! Så nu är jag inne på min 5 kopp för dagen! Me like


Ska förövrigt titta på The black swan ikväll, hört att den ska vara svin äcklig så vi får väl se om jag vågar sova ensam i gästhuset ikväll, eller om jag lägger mig bredvid Nora!


Ha det bäst flodhäst
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar