tisdag 25 januari 2011

Crazy people

I dag när jag kör hem från att ha hämtat upp Nik i från skolan höll jag på att skita ner mig samtidigt som jag fick 10 hjärtattacker.  Det var faktiskt inte ens kul.. Jag trodde på riktigt att jag skulle och köra över och att jag körde över en levande människa. 
I våran backe så finns det några idioter som kör med skateboard fort som fan rakt ner och eftersom att vägen är både krokig och rätt brant, så är det svårt att se dom (jag har bara sett dom svischa förbi inifrån huset förut), men i dag när jag kommer till den sista svängen, idag kör jag ovanligt långsamt- fråga mig inte varför, men så kommer en i full fart rakt mot mig jag stannade direkt, men han kunde inte stanna så han åker rakt mot bilen, ramlar bakåt (tror han slår i ryggen och huvudet) och sen dunk, in i min bumper (stötfångare är väl det på svenska), och nästan in under bilen. 


Hjärtat slog hur snabbt som helst och jag trodde seriöst att han var sten död. Men så reser han sig upp och säger "Im okey, Im sorry about that, and your bumber is fine", sen kommer dom en efter en men dom hinner stanna, snacka om att jag var rätt chockad när jag körde därifrån sen och Nik bara slrattade..


Jävla amerikanare!
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar