söndag 30 januari 2011

Hos Maria Montazami

Igår  var den "stora dagen", vi var ju trots allt hemma hos Maria Montazami! Hon var precis som jag trodde dock inte lika "slow" som hon framställs i TV samt att hon var smalare och mycket snyggare i verkligheten ! Men annars var hon väldigt trevlig, öppen och rolig- Jag gillar henne skarpt! Efter det åkte vi till hennes döttrars favorit shoppingmall och käkade mat och sen drog vi oss tillbaka till vår sida av stan, med en sväng om Aroma innan vi begav oss hem!


"Whats your name?"
"Emelie"
"You are gorgeous Emelie"
En av "helgspersonalen på Aroma bjöd ut mig på dejt- men jag tackade faktiskt nej! 
Trots det så bjöd personalen oss på en mega dessert! We lika alot så att säga!


Sen när vi skulle gå hade han lämnat en lapp till hon som stog vid "wait to be seted" -skylten som hon i sin tur gav till mig där stod det 
"Now we are even! First time I lied... (I'm sorry) Second time you lied... If you are intrested (818)-....och hans telefonummer"- Tror dock inte jag kommer ringa honom.. Sen så undrar vi alla vad han mena med "Second time you lied, eftersom att jag var helt ärlig mot honom?! men men.. Han hade vart snygg om han inte var helt rakad, men nu var ju fallet inte så - så där föll hans chanser, Emelie tyckte dock att jag skulle "Go for it" för att hon var rätt så sugen på honom egentligen haha.. Men hon kan väl få honom om hon vill!


Nu ska jag och Emmy åka till Coff'é Bean och käka frukost medans vi väntar på att Paulina ska övningsköra och möta upp oss där innan vi beger oss vidare ner och plockar upp Daniel för att sen åka till Camarillo!


St: Monica piren i fredags kväll med Nora.

Emelia & Marias hund Bella

Swedish people

My new BFF

Hon bor i ett Closed community

Med feta hus


Gratis dessert

Givetvis var Emelie först med att hugga in!

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade din blogg genom maria :) Måste fråga, den tröjan/tunikan som du har på dig hos Maria, var är den ifrån? Jättefin! Lycka till och ha det så kul i USA! :D

    SvaraRadera