fredag 14 januari 2011

Nyss hemkommen från Roccos och Toms basket. Sam, jag & Tom stack ner till Roccos för att käka pizza för både jag och Sam var för lata för att laga mat och fantasin stog stilla.. Ikväll blir det en lugn kväll, Nora & Nik sover över hos sina kompisar för dom är lediga från skolan i morgon. Så ikväll blir det jag & Tom och även i morgon bitti, gisses vad lugnt och skönt det kommer vara inget stress över huvudtaget! 


Ikväll tror jag dock att ja kommer få aningen mindre sömn för "gästhuset" är inte jätte bra isolerat från ljud och kyla, och nu blåser det typ storm här uppe i bergen. Och vi har ett träd som droppar ekollon på taket hela tiden och det är snedtak och ett "loft" där sängen är vilket betyder att mitt huvud är ca 30-60 cm ifrån taket!- Mindre kul en kväll som denna men men, kanske kan plugga in iPoden i ören på högsta volym? Vet inte vilket som funkar bäst?!


Förövrigt idag när ja skulle gå ur bilen på Malibu High Schools parkering, så kommer det en bil bredvid som också ska parkera, men så kör han rakt in i bilen som står i rutan till vänster mitt emot! Jaa jag börjar ju bli van vid det här med krockar nu!


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar