fredag 7 januari 2011

Skönt när man kan sova ut riktigt ordentligt

Idag gav Sam mig lite sovmorgon, vilket innebar att jag inte behövde gå upp 06.30 för att köra Nik & Nora till skolan. Så jag fick sova till typ 9- 9.30 (när Tom vaknar). Så igår kväll gick jag till sängs med en en skrämt skön känsla- yeeees jag behöver inte kämpa mig upp i morgon. 


Men vad händer?


Klockan 03.någonting i morse vaknar jag första gången pigg som bara den och tror att jag ska gå upp då, så jag tvingar mig själv att somna om.. då vaknar jag 06.30...
Tvingar mig själv att somna om igen och vaknar runt 8 igen.. Amen vafaaan där rök ju min sovmorgon..


Så nu blir jag istället underhållen av mina små kusiner Anton & Tobias på facebook.. haha känns lite konstigt att snacka med dom eftersom att dom är typ 12-13 år haha men men!
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar