måndag 10 januari 2011

A la Hollywood style

Jaa det är faktikst sant.. Konstigt nog.. Funderar på att prova, men det känns väldigt osäkert måste jag ju säga. Men om alla springer runt i sånna uppe på löparbanorna överallt, så kan dom ju ändå inte vara så himla obekväma? Eller?

Igår var jag på bio med Karin, Maja & Emelie. Vi såg Blue Valentine, sjukt dålig film kan jag ju säga. Jag satt typ och väntade på att filmen skulle börja men det hände aldrig. Jag hade inte sett trailern innan men alla sa att den skulle va svin bra så jag hade väl kanske bara för höga förväntningar. Men alla var rätt besvikna på filmen..

På vägen hem körde jag förbi ett, aa jag vet inte, "polisgrej". Det var massa poliser och polisbilar, en helikopter som körd med stora lysen ner i marken osv. Tror dom skulle ta fast någon buse- det finns ju rätt gott om busar i det här landet! Men det är liksom andra gången på inte ens 2 månader som jag ser detta här haha vilket är lite sjukt eftersom att jag aldrig sett något liknande i hela mitt liv tidigare. men förra gången såg jag ju t.om. hur dom sätter på handbojor och puttar ner killen på marken och sätter in tjejen i polisbilen, vilket var liiite coolare- det var ju som på film nästan!

Over and out
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar