torsdag 13 januari 2011

Idag hittade jag en tomt, med underbar utsikt- jag kunde till och med se mitt fina nybyggda hus framför mig! -  Men jag slutade drömma mig vidare när jag insåg att det lär dröja väldigt länge (alldeles för länge innan jag kommer att ha råd med det där)... Så istället tänkte jag att mamma och pappa kunde flytta över?! Eller också farmor och farfar- varför inte liksom? Tror att farmor hade trivts mycket bättre i soliga L.A som idag har 73 Fahrenheit idag och inte ett ändå moln på hela himlen- måste jag påminna er om att det bara är 12 januari?!

Utsikten

blivande grannar

flera blivande grannar

Dom där mörk gröna bergen "längst bort till höger"
-det är Topanga Canyon- där bor jag!

Tomten- alltid något att börja med
(jag har tänkt mig något  högt kanske si sådär 5-6 våningar här med soldäck, pool & Jacuzzi på taket, en partyvåning, med en liten bowlingbana och lite småsaker samt en våning med spa, ett bio-rum och.. hmm aa jag är öppen för förslag! )

Så allt ni behöver göra nu är att säga "ja vi är intresserade" så fixar jag det i morgon bitti, jag kan t.om. designa det åt er om det skulle vara så och fixa några som bygger det och så kan ni flytta hit i någon gång under våren 2012 sounds great - right?

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar