tisdag 18 januari 2011

Martin Luther King day

I går var det Martin Luther King day som man tydligen firar här, så det var därför alla var lediga. Idag är de back in school så att säga, det blev en extremt lugn morgon trots att Sam råkade försova sig! Blev liteg förvånad själv över hur lugna barnen var i morse, det räckte med att säga till dom 1 gång var att det var dags att gå upp och det har aldrig hänt förut! Tom satte t.om. på sig jeans -fråga mig inte varför för det kommer bli varmt idag, men det händer aldrig- han är en typisk shorts kille. "Jeans är för hårda"?..


I slutet av mars är barnen lediga igen och då åker Sam, Nik & Tom till Schweiz för att åka skidor, så då vill Vronkan göra något med mig och Nora, hon ändrar sina planer hela tiden för hon  vet inte vad hon vill göra, men hon är väldigt inne på Hawaii eller att åka till något schysst hotell med pool och jacuzzi osv. och gå på spa en hel helg! Jaa jag skulle väl kunna offra mig för båda alternativen om hon vill ha med mig! Sen sa hon även att hon får nog inte ledig tillräckligt länge för att åka till Hawaii, så då sa hon att hon kanske skickar mig och Nora dit?! Whaaat haha aa vi får väl se, det kanske slutar med att vi stannar hemma och ligger på stranden hela veckan!- vilket inte är helt fel det heller.


Igår hade jag en viktig sak att göra- boka den där jävla tiden för körkortet, tror ni jag gjorde det? NEEJ för jag har blivit så himla glömsk.. Så nu ska jag gör det väntar bara på att dom ska öppna.. sen ska jag ringa dom, träna och sen får vi se helt enkelt, kanske sola lite grann ^^


Ciao
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar