fredag 7 januari 2011

Beautiful thursday evening

Under tiden som Tom hade basket satt jag och njöt  av solnedgången med en bok- Ego women av Carolina Gynning närmare bestämt som Hanna absolut tyckte jag skulle läsa eftersom att det är hennes största förebild typ? aaa fråga mig inte.. Det är Hanna vi pratar om och jag har försökt ändra hennes åsikt. Men icke- denna kvinnan är bestämd i sina åsikter. Ibland hatar jag boken och ibland är den rätt intressant faktiskt. Jag kände mig som en liten nörd när jag satt där och läste, för det är ju inte en allt för vanlig syn att se mig läsa en bok. Men det var faktiskt rätt skönt, fram tills solen var borta för då blev lite kyligt för mig som bara hade en tröja.. 

Utsikten från basketplanen

Längs med PCH på vägen hem (Tom är stolt fotograf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar