lördag 22 januari 2011

Last night updates

Emelie sooover... Jag har vart vaken i en timme nu klockan e nu 07.57 och det är lördag, borde göra som Emelie och sova lite till.. kl 10 kommer Maria hit och då ska vi åka ner till stranden, sen blir det shopping i Beverly hills och sen får vi se, men de kommer bli en nice lördag i vilket fall. Inte för att göra era avundsjuka eller så (vilket jag antar att ni redan är) men idag säger väderprognosen att det ska det bli upp mot 25 grader! like alot så att säga! Hoppas vädret håller i sig tills mamma och pappa kommer hit, så dom får känna på mitt liv på riktigt! 


Igår blev det fika på ett annat Aroma, fast det var inte samma kedja som de Aroma som vi brukar hänga på, men jävlar här snackar vi bakelser- här snackar vi grejjer alltså allting var större än de som finns på Husarén (heter det så?) i Haga!! Hade folket som satt där förstått svenska hade dom trott att vi var helt dumma i huvudet för kvällen samtalsämne var lite speciellt för en fin fredagkvall- jordens undergång & spöken haha.


Men det var rätt spännande. Maria tror helt seriöst på inka folket som tror att jorden kommer att gå under den 21 december 2012 och att hela Californien ska lossna och trilla ner i vattnet vilket kommer göra att det bli tsunami på östkusten. Dom har ju gissat rätt förut på årtal när jordbävningar ska ske och när tsunamin i Thailand skulle ske osv, vilket e jäkligt scary - dom kan ju lika gärna ha rätt om de med, vi får väl se, vågar jag vara i Californien nästa vinter?? haha näe den som lever får se helt enkelt!


på väg till Cafét- månen var galen, men de syns inte på bilden..

Vi tog ju givetvis inte de största dom hade!

Karins min gillar vi

Emelie- världens jävla poser- hon är en typisk "bloggfotare" (ta kort på mig nu när jag gör det här, takort här så att man ser ut här, det måste ju se nice ut vettö, ta kort på mig och latten, ta kort hit och ta kort dit, men vi gillare)

Och här har vi då mig- bäst i världen (enligt pappa <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar