fredag 21 januari 2011

Igår blev det rätt så sent, satt uppe framför brasan med Vronkan och hjälpte henne med enuppgift för hennes skola. Vi gjorde en broschyr om typ hemlösa & uteliggare och droger och lite sånt! Så experten (dv.s. jag) fick hjälpa till, men jag tyckte mest det var kul. Man gick ju inte Grafisk kommunikation i 3 år till ingen nytta liksom!


I morse vaknade jag runt 5 tiden- helt onödigt och rent ut sagt helt jävla idiotiskt, men då tyckte min kropp att den skulle upp men det tyckte inte hjärnan, försökte tvinga mig själv att somna om men det gick inget vidare- halv sju gick jag in och väckte barnen och fixade frukost. Undertidne jag gjorde frukosten kom jag på "fan va skönt det e fredag idag- då e jag ledig lördag & söndag". Men sen kom jag på att veckorna går så himla fort här, som om det fortsätter rulla på såhär så kommer mitt år vara över på nolltid, vilket inte e så bra!


Helgens planer ser ut såhär:
fredag- fika på Aroma
lördag- stranden & shopping i Beverly Hills
söndag- skridskor med au-pairgruppen & kanske stranden


I onsdas efter teorin gick jag på 3rd Street och spontanshoppade av glädje men inte till mig själv- det blev en present som jag skickade med posten idag och den som ska få paketet väntas få det på måndag! Vi får väl se vem det är som blir glad!


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar