lördag 22 januari 2011

Manicure & Pedicure

Nu har jag suttit i 3 timmar med Noras naglar, någon behöver lära sig hur man vårdar naglarna haha jäklar vad det var jobbigt- och nu skelar jag säkert också! Men vad gör man inte "ska man va fin måste ju nån lida pin!". Så idag fick jag offra mig eftersom att Nora ska på en rätt så fancy "fest" i morgon. Hennes tjejkompis fyller år så då ska dom fira henne med middag och lite så. Jag tror nog att denna tjejens föräldrar har rätt så gott om pengar om man säger så för hon ska bjuda dom på middag på en väldigt fin restaurang och sen ska alla sova över på ett av  "4 seasons" hotell- för det gör ju alla när dom fyller 12 år? Fint ska det vara vettö!


Nu har Sam lagat lasagne åt oss så nu blir det käk och sen sticker jag iväg med alla tjejer!
Ciaoo
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar