måndag 21 februari 2011

Updates from the weekend!

Månad igen- det här går alldeles för fort..


Helgen har vart as bra! Utgång torsdags, utgång fredag, slapp lördag, slapp söndag med finbesök!


I fredags körde jag & Emelie på igen, fast denna gången fick vi sällskap utav Sofie & Kicki- Emelies kompisar som pluggar på UCLA (tror jag). Vi gick till supperclub för EC Twins skulle spela där, dom gick inte på förens ett hlav två dock.. Men när dom väl gick på var det grymt! As trevliga killar dessutom. Jag och Emelie hamnade bakom DJ-båset, så när dom slutade spela och klubben stängde så stod vi och tjötade lite med dom, och dom ville att vi skulle följa med dom till Roxberry kvällen efter, i lördags alltså, men vi kände att det räckte med två dagar i rad denna helgen. Efter Supper Club gick vi på "efterfest" på Roosevelt Hotell- fast det var tråkigt så vi gick där ifrån och skulle vidare till en annan efterfest ist och när vi kommer ut ifrån Roosvelt så stannar en limo framför oss, så vi hoppar in och åker till nästa efterfest och sen vidare till ytterligare en! kl. 06.30 i lördags morse satt vi i Taxin påväg hem till Kicka och Sofie - Goodmorgning Hollywood!


I Lördags gick vi upp kl 14.00 typ, promenerade i regnet till Coffé Bean för frukost och sen tillbaka, sen åkte jag och Emelie till Beverly Hills shopping centrum och kollade lite. Hon köpte en klocka som jag tvingade på henne, men den var sviiin fin och hon blev helnöjd! Efter shoppingen åkte vi till Gabbi och kollade på.. En film som jag inte kommer på vad den heter trots att jag sett den 4 ggr nu.. 


Och i går så blev det Ikea med Daniel & Paulina under dagen och sen kom mamma och pappa hit!= GOOOOOOOODIIIIIIIISSSSSSSS Dom hade typ en hel resväska med GODIS till mig(och till min värdfamilj och om jag har snälla vänner, så kanske, men bara kanske dom får smaka liite grann! 


Men dom hade med sig lite annat som jag beställt så som: Elsas värld, Betakaroten, en adepter- för det har jag fortfarande glömt bort att köpa, blondspray- för min fula utväxt och lite annat! Jag fick även en jättefin svart skinnjacka från Donna Karen New York, som dom köpt till mig i Boston eller någonstans där- me  like! 


Bilder får ni senare i veckan, eller ikväll


/Love Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar