torsdag 10 mars 2011

111

111 days in L.A! Just nu är det lite smått K.A.O.S här hemma. Tom är hysterisk, skriker och gråter för att han är för trött för att göra läxan, men i själva verket är han för lat för att orka anstränga sig och vill hellre spela TV-spel resten av kvällen. Han säger dessutom att han måste spara energi för att han har 3 födelsedagskalas att gå på denna veckan. Det kan ju nog vara den dummaste bortförklaringen jag hört för att skippa göra läxan!


Bilen är äntligen fixad och mitt nya bankkonto fungerar alldeles utmärkt. Skulle hämtat formulären man ska fylla i för taxan, men dom hade dem inte, så istället måste jag leta upp dem online.. Får se om jag hittar dem.


Medans jag väntade på att bilen skulle blir klar, så strosade jag runt uppe i Santa Monica i 4 timmar, så nu har jag gått så långt att jag har ont i ryggslutet.. Jag traskade förbi Mercedes Benz och pratade med en snubbe som mamma och pappa snackade med i torsdags innan dom åkte hem! Han var jätte snäll och kollade upp lite med försäkring osv åt mig. Han och hans kollegior skulle hålla ögon och öron öppna åt mig ifall det hittar en bil som kan passa mig. Sen fick jag även ett nummer till en kompis till dom som jobbar på försäkringsbolag och han skulle hjälpa mig fixa något bra och säkert- man kan ju bli stämd för alla möjliga konstiga påhitt här!


Han berättade att dom hade en Mustang inne i måndgas som tydligen hade varit perfekt för mig, men den såldes igår.. Attans otur. Men jag vill ha en Mercedes CLK eller SLK eller en orange Hummer H3, en Gul Camaro- Drömma får man väl göra, men då vill jag nog allra helst ha den vita Bentley´n vi såg i San Francisco eller en pärlemo vit Ferrari California med mörkbrun skinnklädsel och vita tjocka sömmar. 


Slut på drömmandet. 
Ikväll blir det Tacos!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar