torsdag 24 mars 2011

Ledig förmiddag

Idag och i morgon skulle ha varit mina lediga dagar denna veckan. Men jag får helt enkelt nöja mig med en ledig förmiddag och förhoppningsvis ledig på lördag istället. Vronkan behövde rycka in på jobbet och ta nattskiftet idag för dom var lite för få läkare på det. Och i morgon ska hon jobba istället för på lördag. 


Idag fixade jag namnet på mitt bankomatkort, det var inga problem men det tog sin lilla tid som vanligt när amerikanarna ska göra något. 


En annan bra sak är att mamma har bokat om brorsans flyg hem från L.A till SWE nu. Egentligen skulle han åka den 29 maj, dagen innan min födelsedag, men nu åker han istället hem den 31! yeyeee Tack mamma <3


Just nu kollar jag & Tom på "The switch". 


/Em. 

1 kommentar:

  1. 20 i drömmarnas land ;) Nice. Önskar jag kunde vara med :)

    SvaraRadera