tisdag 8 mars 2011

To do list

Dagens "to do list":
  • Skicka in papper till Cultural Care -måste få mitt DS-2019 form påskrivet så att det är OK att jag åker utanför USA:s gränser undet mitt år här och ifall jag ska åka hem till Sverige i sommar, samt kanske till Mexico eller något annat kul.
  • City Bank- Måste fixa ett Amerikanskt Bankkonto, nu när jag är så duktig och sparat ihop ett par sedlar är det kanske inte så bra att ha dom hemma, det kanske kittlar i fingrarna någon dag!
  • Måste lämna in bilen på Toyota Center för lampan tire lampan lyser.. Suck..
  • Ringa UCLA och anmäla mig till en surfkurs kl 7.30 -9.30 på lördag och söndag morgon!
  • Boka tid hos tandläkaren för Nikolas

Men först, ska jag springa en stund på löpbandet innan jag sticker iväg!

Ciao
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar