onsdag 16 mars 2011

American drivers license

Finally- jävlar va skönt, nu har jag äntligen mitt amerikanska körkort! Så nu e det bara att tuta och köra! 
Vill köpa mig en cool cabbe här också, så att man kan glida runt längsmed stranden nu när sommaren är här (nästan i allafall). 


Efter uppkörningen åkte jag till Gelsons i Palisades och storhandlade. Ikväll ska det bli kött potatis och massa sallad! Har inte ätit riktigt potatis sen jag kom hit.. Funderar på om jag ska göra klyftpotatis eller om jag ska göra vanlig kokt potatis?!.. We'll se about that. 


Ska snart hämta Nora och Tom om en stund, dom ska till tandläkaren, tom måste göra ny tandställning för typ 4 ggr på 2 månader.. Denna gången var det inte Ozzie som tuggat på den, utan det var någon som snodde den i skolan enligt Tom. Men skulle tippa på att han tog ut den och la den på ett jätte bra ställe som han nu inte kommer ihåg!.. Smart grabb!




/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar