måndag 7 mars 2011

Monday again

I dag är Tom sjuk, eller snarare mer "sjuk". Han var nog för trött i morse för att gå till skolan och ingen orkade tjata iväg honom, så Vronkan sa att han fick vara hemma. Jag och Tom har nu suttit hela förmiddagen med ett skolprojekt som ska vara klart 23 mars och vi är i stort sett redan klara! Niiice


Jag skulle fått dubbel lön denna veckan för att jag jobbade under helgen, dubbelön hade vart 400 $ men jag fick 500 $ niiiice. 


Idag har Vronkan visat mig massa bilder från deras lilla semester i Mexico- jävlar va fint! värsta paradiset. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska åka till Hawaii och Mexico under detta året! Jag bara mååste det! Sen om jag har tid och pengar blir det NY och Miami! Den 30 mars är jag dessutom ledig, kan vara ledig en vecka om jag vill sticka iväg någonstans, så någon som e på Hawaii, Mexico eller något annat så hojta till!


Idag fick vi hem den nya nyckeln till Vronkans "löpband" (den gamla är borta så man har inte kunnat använda den på typ ett år, så nu jävlar ska det springas! Ska försöka springa varje dag. Måste få upp konditionen igen och bränna en hel del kalorier- det var nog inte så bra att mamma och pappa hade med sig en hel resväska med godis till mig!.. =/


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar