måndag 28 mars 2011

I gårkväll var jag, Nora, Mia & Tom ensamma hemma, kidsen lekte och busade, retades och bråkade med varandra konstant. Vilket slutade med att Tom, som är lite mörkrädd, inte vågade som ensam. Jag erbjöd honom att sova i gästhuset med mig, men det ville han inte för det var tydligen "för läskigt", han ville absolut inte sova med Nora & Mia i Sam & Veronikas säng, utan han bönade och bad om att han skulle få sova med mig i Sam & Veronikas säng. Jippie.. Men vad gör man inte för att slippa tjötet?.


I natt insåg jag att Tom snarkar ganska mycket och ganska så högt. Så det tog sin lilla tid innan jag lyckades somna, medans Tom somnade på knappt 5 min. Sen när jag väl somnade, så vaknar Tom och väcker mig.. Tack för den! Blev väckt min 5 ggr i natt.. Så är sådär lagom pigg och glá idag. Men men.


Tom har kort dag i skolan idag, han slutar 1.05 och Nora & Mia är lediga från skolan denna och nästa vecka- springbreak, vilket betyder sovmorgon för mig, yeyeee. Nu är det fukost för min del som gäller.
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar