onsdag 23 mars 2011

Doggie

Här om dagen smsade Christoffer och tyckte att jag skulle köpa mig en liten chiuaua, för att hans roomie har skaffat sig en som är så himla cool. Till svar fick han något i stil med: "Joo visst, om du lovar att vara hunvakt lite då och då när jag behöver det?".  Det är ju inte så svårt att övertala mig att skaffa en liten söt vovvsing eftersom att jag velat ha en typ hela mitt liv! Så när Christoffer då svarade tillbaka och sa att det inte var några problem med att vara hundvakt och att han redan är hunvakt nu typ varje dag, så tänkte jag "men då skaffar jag en liten söt sak när jag kommit hem, och det börjar närma sig slutet för stoffers skola och han flyttar hem igen! Men så fick jag syn på denna bilden på facebook:


Och helt plötsligt kände jag mig inte lika säker på mitt val av hundvakt.. Vi får väl se, han kanske vänjer sig. Och då ska jag köpa mig en sån här:


Det finns ju inte en kotte som kan säga att den inte är söt utan att ljuga. Om jag ska ha hund, så är det helt klart utan tvekan en långhårig Chiuaua jag ska ha punkt slut. Men det dröjer ett par år till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar