måndag 21 mars 2011

Monday morning

P.ga regnet i går, har jätte många vägar avstängda. Det var inte en endaste bil på Topanga Canyon i morse när jag skulle köra kidsen till skolan, vilket är väldigt ovanligt klockan halv åtta på morgonen. Men gött vare- ingen trafik, inga köer!


Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma. Sam är i Nya Zeeland tror jag, och Veronika har skola ikväll, så jag kommer vara ensam med barnen, vilket faktiskt är rätt skönt!. 
Har dock ett kök som ser förjävligt ut, och så har jag en lite kläder som behövs tvättas. But that's it. Inte massa körningar hit och dit idag heller, ska bara hämta upp barnen från skolan vid 3-tiden, men fram tills dess är jag ledig. Rätt nöjd över att jag inte har småbarn hemma på dagarna. 


När jag kollar på hur värdet ser ut, så kännas det nästan som att soliga L.A och Blöteborg har bytt plats..



Nu ska jag försöka ta mig en nap innan dagen rullar på allt för långt!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar