torsdag 24 mars 2011

Nu ångrar jag mig nästan och vill flytta ifrån L.A. Jag har ju blivit hellurad.. Det är ju för fan bättre väder hemma i Sverige än vad vi har här! Regn, regn, regn, lite mer regn, ännu mera regn, ösregn, mer regn- aa ni fattar kanske? Det gör inget annat än att regn här just nu. Dessutom är det bara ynka 16 grader. Vad hände med mina 25 grader och sol och bechdagar? Så ser man att nu att det är fint väder hemma i Sverige. Sådär riktigt fint vårväder som man bara får när man går från minusgrader och snö till plusgrader och sol. Jävla skit L.A, får hoppas att det stämma, att detta är de sista nederbörden på riktigt länge här i L.A så att vi kan få välkomna sommaren på riktigt.


I går var jag hos banken och idag ska jag till banken. Vafaan jag orkar inte! Just nu förstår jag mig inte på amerikanarna och hur de tänker (om de ens tänker över huvudtaget). 


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar