torsdag 31 mars 2011

Lugn & ro.

Nu äntligen, har jag fått i mig min frukost och klockan är sisådär 7 på kvällen. Har spenderat hela dagen i bilen. Var tvungen att fixa ny medicin till Tom innan de skulle sticka vilket tog sin tid, sen körde jag dom till LAX- airport och sa hej då. Sen hämtade jag upp Nik hos en kompis och körde hem honom. Gick bara in och vände innan jag åkte iväg igen, men denna gången för att köp mat och allergi medicin till mig. Och nu ska jag snart göra i ordning mig och åka och hämta upp Paulina för vi ska på någon Comedy Show ikväll! För första gången på mina 4 månader här är det bara jag och Nik här hemma vilket är väldigt skönt. För han klara sig själv och jag kan göra vad jag vill. Sjutk skönt att slippa ha någon att tjata på!


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar