onsdag 9 mars 2011

Today

Fick gjort mycket igår- trots att det blev stressigt som fan! 
Jag började hos Toyota. De trodde bestämt att det var fel på lufttrycket, så de fyllde på luft, tog ur luft och fyllde på, och tog ur osv osv. Kanske 5 ggr.. Jag vet inte hur många gånger jag sa att däcken är nya och att det inte är något fel med lufttrycket utan att det är en sensor eller något som läser fel (det var vad dom som bytte däcken sa). Efter ca 30 min kunde dom konstatera att det inte var lufttrycket det var fel på utan att det var en sensor. Så dom ville då att jag skulle lämna in bilen i typ 2-3 timmar så att dom kunde fixa det, men det hade jag inte tid med, så jag fick en tid nu på förmiddagen istället. 

Efter det åkte jag till City Bank för att fixa ett bankkonto. Vanligtvis tar det ca 30 min, men för mig tog det 90 min- jag lyckades få en ny tjej som behövde hjälp och gjorde massa fel osv så att dom fick göra om allt, men tillslut gick det bra och jag hoppas nu att mitt kort skickas hem till min adress här i Topanga!

Jag ringde till UCLA och skulle boka surfkursen men dom hade ingen på kontoret så jag ska ringa dom nu idag istället! Jag ska även hämta papper för den jävla taxan man ska betala innan den 15 april. 

Igår när jag skulle hämta Tom från skolan stressade jag som en idiot för att det tog så lån tid på banken. Men när jag väl kommer till skolan så hittar jag inte Tom, och efter typ 20 min hittar jag hans fröken och då säger hon att Tom tog skolbussen hem. Då hade Tom sagt att hans fiollärare är på semester så att han inte hade någon fiol- Bullshit, det där har han drömt! Så jag fick skynda mig till skolbussen hemma i Topanga istället för att hämta honom och där möttes jag av en inte fullt så glad busschafför.. Där satt både Tom och Tyler (Tylers mamma hade glömt av att det var tisdag och att dom slutar tidigt då). Så jag plockade med mig grabbarna hem och gjorde läxan med dom. Sen åkte vi till Noras skola och kollade på deras Konsert dom hade!


Men nu är det dags att kila.
/EM. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar