fredag 17 december 2010

Tonight I'm loving you


Precis hem kommen från alla körningar hit och dit. Undertiden som jag väntade på Toms basket, så åkte jag till ett lite shoppingmall i Malibu, tror nog att det var ett utav Malibus lite finare shoppingställen om man säger så. Priserna var inte riktigt min stil.. Blev dock lite små kär i en jätte fin svart långklänning, priset på denna skönhet var dock 1.329 $- Ja tack pappa ^^ (eller inte) och det var ändå inte det dyraste jag kollade på... Kände mig lite sådär lagom fattig och att jag kanske inte riktigt passade in där bland alla som shoppade Chanel och Louis Vuitton väskor precis som om det vore vanliga väskor från H&M. I morgon är det fredag och då får även barnen Jullov vilket innebär lite sovmorgon för min del- faaaaaan va skönt det ska bli! Det där med 06.40 5 dagar i veckan är nog trots allt inte riktigt min grej längre..

Har börjat tröttna lite på Ozzie nu dessutom.. När jag skaffar mig en hund så har jag nu bestämt mig för att det ska vara en liten vovve en punkt slut.

 -"Stora hundar kan man ju gå ut och springa med, svin bra då måste man ju få sin dagliga motion och kan inte bara vara hemma och lata sig?" aaah sure va? Nääee.. de ska ju lukta på allting och gärna kissa och bajsa lite här och lite där ca 10 ggr per runda, vilket gör att det inte blir så mycket träning i allafall..
Dessutom är dom ju bara ivägen hela tiden. Ivägen i köket för att den vill ha mat, förstor för att ha i soffan eller sängen och mysa med. Jag var hemma hos Gabbi i går och dom har en söt liten Jack Russel -Slickis- som bara älskar mig och jag älskar den, den låg bredvid mig hela kvällen i soffan och kollade på film, sitter jag i köket så kommer den med och ska sitta i mitt knä osv- hur mysig som helst, dock slickar den en hela tiden.. det tycker jag mindre om, så därför har jag döpt om den till Slickis nu. Med små hundar få man istället ta små härliga promenader och då kan man träna ostört i sin egna takt istället!- Mycket bättre!!
Dessutom luktar det as äckligt om blöta hundar och större hundar måste väl lukta mera när dom e blöta eftersom att det då är mer blöt hund? - Right?

Det var ett jävla tjat för att konstatera att jag vill ha en liten hund.. Men men. 

Här händer inte så mycket, det har blivit lite kallare igen, och det ska tydligen regna heeela långa helgen skojjigt värre. Nix. 

Haha i morse när jag skulle hämta upp Tyler så fick jag en rolig komplimang faktiskt. Jag var ikväll i min rosa mysdress- alla vet säkert vilken jag menar? haha det är ju trots allt min absoluta favorit! aa i alla fall.. och så hade jag min UGGs till det= ingen snygg kombo och plus i kanten en slarvig toffs och helt osminkad. Jaa men då kläcker ju Tylers mamma ur sig Woow you look so cool today, I really love your outfit- aah men tjena på den liksom.. haha Gick där ifårn och skrattade lite för mig själv. Amerikanarna kan ju ha den sämsta klädsmaken ever! Japp det har jag verkligen kunnat konstatera under denna månaden utan några som helst tveksamheter på det.


/Em. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar