fredag 3 december 2010

Ledig hela dagen

Idag och i morgon är jag helt ledig. Så idag började jag dagen med en skön sovmorgon och snart ska jag åka till Emelie en sväng och sen vidare till Topanga mall. Under helgen kanske jag ska ta med Nora och Mia till uterinken i St:Monica och lära dom åka skridskor som jag lovat- vi får väl se hur det går.. Det kanske är jag som blir Bambi på hal is eftersom att vi kommer att hyra skridskor? (hyrskridskor brukar ju inte vara sådär jätte bra.. haha men det blir nog kul).


Igår var det förresten Toms kalas i Thousands Oak. Barnen körde Go-Kart och det verkade väldigt lyckat. Tom var i vilket fall supernöjd med kvällen! Jag & Hannah fick dock inte köra för vi hade köpt ett "paket" och då fick man inte mixa junior och senior bilarna.. Man blev ju sjukt sugen på att köra själv när man var där, så det var lite tråkigt. 


Idag åker Hannah hem.. Men jag klarar mig nog ändå! Har ju äntligen börjat hitta lite överallt nu den senaste veckan.  


I morgon däremot, då ska jag & Veronica träffa min LCC (Local Chilcare Coordinator)). Hon kommer hit och så ska vi prata lite. Kanske kan bli lite klokare gällande skolval och kurser osv?! För just nu har jag ingen koll på det.. Eller jag vet att jag ska läsa  6 kredits eller vad det heter. Jag har bestämt mig för att ta en Engelska kurs, och sen har jag ingen aning?.. Kan ju välja precis vafan jag vill.. suck..


//Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar