onsdag 29 december 2010

Lösningen

Nu har Jag & min underbara Hanna kommit på lösningen på mitt lilla väskproblem.
Jag ska köpa Michael Kors väskan (den svarta väskan med fransarna) nu i veckan, för den är på rea nu och kostar $348 istället för $500, vilket är ca 2500 kr- inte riktigt (räknar med att dollarn står i 7 SEK). Och sen så köper jag Marc Jacobs väskan, eller aa inte jag.. men mamma och pappa, när dom kommer i februari!


Sounds Great, Right?! 


Det är i vilket fall planen, måste nog bara prata med min kära mor och far om dom går med på det innan.. Tror inte dom kommer göra det, men man kan ju alltid hoppas haha. Jag brukar vara rätt bra på att blinka med ögonen och se lite extra söt ut när det är något som jag jätte jätte gärna vill ha! Det hade vart drömmen för mig just nu i allafall, -att få ha båda dom väskorna! Sälla snälla snälla snälla söta rara underbara bästaste mamma och pappa ? ^^ (blink blink blink) Ni kommer ju faktiskt inte att se mig förens nästa vinter, om jag ens kommer hem då?! (BLINK BLINK BLINK- JÄTTE SMILE)




Njaa.. vi får väl se, hur det går att övertala dem!




/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar