måndag 13 december 2010

Lucia i morgon?!

Galet att det är Lucia i morgon känns as wierd med tanke på dagen som varit. Var uppe med tuppen i morse- vaknade av mig själv?! Körde lite styrka och sen hämtade jag Nora hos Mia, åkte till au-pair mötet- fan va onödigt! Dom sa inget vettigt och det var varkligen inga vettiga människor där, så saa.. Emelie & Gabbi var där i vilket fall, annars hade jag ju aldrig orkat sitta där i 3 timmar.. Efetr det åkte vi till St: Monica piren och mös, det var riktigt sommarväder i dag så vi passade på att åka "parisehjulet" och bara njuta av solen! Sen åkte jag och hämtade Tom och släppte av honom hemma- plockade upp Nora och åkte och köpte UGGs till henne.. och nu är jag äntligen hemma.. Är svin trött, så ska göra mig lite go kvällsmart snart och kolla på film.. Så fort Veronica kommer hem, ska jag sooooova. Upp 06.45 i morn yeyee.


Sen undrar jag även när min kära mamma hade tänkt ta sitt pick och pack och flytta hit egentligen?! Här har du allt du någonsin kommer att behöva och ca 7 regndagar per år, resterande dagar är soligt och varmt. Du som älskar solen borde inte ens tveka. Idag har det varit ca 85 F ute och nu är det fortfarande ca 70 F ute och klockan är nu kvart över sju!


Titta och njut- men tyck fan inte synd om er som sitter hemma i kylan för det är helt och håller ert egna val så det så!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar