torsdag 9 december 2010

Julemys

Nu har Sandra, våran städerska precis gått hem, hon har varit här sen i morse och storstädat, rensat i alla skåp och lådor och även  julpyntat åt oss. Så nu är det rent och jätte mysigt här, Veronica tände precis brasan i vardagsrummet och nu är även middagen på gång. Myspys. 

Jag har inte gjort mycket alls idag.. Bara vart hemma och latat mig, tog mig i och för sig en lite löprunda och lite styrketräning under förmiddagen- jag är nämligen lite rädd för att bli en liten tjockis här borta!...
Har en sjukt härlig träningsvärk i magen, och kommer nog ha det i rumpa och lår i morgon! Nice 
I morgon däremot, då är det dags för jobb igen vilket innebär upp runt 06.45 för att fixa frukost, sen köra till skolan (utan några obehagliga krockar denna gången hoppas jag). Sen har jag ledig tid och då så ska jag träna och även försöka hinna med att byta min svarta Juicy tröja som jag fortfarande inte försökt mig på att byta... Sen kl. 2 ungefär då Tom slutar skolan ska jag ska köra honom till basket träningen i Malibu. Man kör Pacific Coast Highway- PCH hela vägen och det är så fint, så att man faktiskt bara sitter och njuter i ca 20 min tills man är framme! Man kör längs havet hela vägen, så på vänster sidan har man hela öppna havet med en fin sandstrand full med volleyboll när och massa surfare i vattnet  och på den högra siden har man Topanga Canyon fantastiska berg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar