måndag 6 december 2010

krascht boom bang!

För en liten stund sen när jag hämtade upp och körde barnen till skolan, så fick jag en krock serverad rakt framför ögonen på mig. En utav barnens mamma som jag skulle köra krockade. Jävlar vad det var obehagligt att se och att sen gå fram till hennes Mamma, jag visste ju inte hur det hade gått med henne, men sån tur var kom hon ur bilen själv, samtidigt som dom andra två springer ur bilen och skriker/gråter. 

Själva olyckan isig var nog rätt så "lugn". Båda bilarna blev ju rätt så kvaddade, men ingen fick några allvarligare skador.  Varför ska amerikanarna köra bil när dom är 16 år? Jag lovar att hon som körde precis tagit körkort och egentligen inte kan hantera det för då hade nog denna krocken aldrig hänt. Börjar iof vänja mig vid alla bilolyckor för man ser typ en varje dag, men jag har aldrig sett själva krocken förut. Läääskigt! Lite chockad är man nu måste jag ju säga, så nu ska jag ut och springa en lite runda för att vakna till liv på riktigt!




Förresten pappa... Nu vet jag varför du älskar Mercedes! Mercan fick inga större skador förutom en lampa som gick sönder och att typ grillen (eller vad det heter) och de trillade av, medan den andra bilen blev helt mos. Man skulle kunna säga att Mercan plogade bort den andra bilen ..

//Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar