måndag 20 december 2010

Packa

(Dagens låt)

Då var det dags att packa igen.. Jag börjar ju bli bra på detta nu. Har snart packat om hela mitt liv 3 gånger nu under den senaste månaden nu. Good work!

Men denna gången är det bara en liten del som ska packas ner, känns väldigt skönt. Packning för 6 dagar istället för 365 +30 (om jag vill). Grejen är den, att eftersom att jag inte är särskilt van längre vid att åka på skidresor, så vet jag inte riktigt vad jag ska packa faktiskt.. Jo vinterkläder, det fattar ju jag med, men liksom under. Vad har jag under mina termobyxer?, är jackan tillräckligt vattentät och varm?, ska jag ha mössa? skidglasögon, eller solglasögon? Jaa.. jag vet inte, men det löser sig- jag är ju trots allt van vid att stå iklädd i endast linne och tunna tränings thights i en kall ishall ca 4 timmar om dagen, så så himla farligt kan det ju inte vara?!

Big thiiing- vi hade regnuppehåll på ca 3o min för en stund sen- woooow, jävlar vad skönt det var !

Näe nu ska jag väl gå in till mig och packa mina saker, så jag slipper sitta med det sent i natt för även om jag heter Björk, så heter jag ju Emelie och inte Christoffer Björk!- Han kom förresten hem i dag, efter många ombokningar och förseningar! Yeyee gött för honom! Mamma och pappa fick nog inte ha honom för sig själv i många minuter innan hans kompisar tog över.

 Skypar md Jonas Sondell just nu- Han är förövrigt dyngrak, men svin skön och han har dessutom blödigt på golvet! Haha han berättade att dom var ett gäng och överraskade min goa bror hemma istället för att möta upp honom på flygplatsen som dom brukar göra- Gullungar! Han berättade även att Sadja och Nanja och friisis va där! Kan tänka mig att Stoffer blev riktigt glad!



//Em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar