onsdag 1 december 2010

Vaaarmt

Tog med Ozzie på en liten promenad för en stund sen, galen hund, hon tog all min energi när hon skulle springa upp och ner för alla backar som är typ 80 gradiga eller vad man nu säger (asså vinkeln på backarna är typ 80 grader) , så nu är jag helt död, men skönt är det! Ska snart ner och hämta Tom från skolbussen, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


I dag är det riktigt varmt och skönt här, helt vindstilla och solen lyser för fullt, så idag blir det faktiskt barbent! Me like alot 
Idag har jag varit riktigt duktig och städade ur bilen åt Hanna, så hon slipper det. Jävlar vad skitig den var.. Men nu e den ren och fin! 
Jag har även satt på en tvättmaskin nu, så att jag får lite rena kläder igen! Kan behövas. 


//Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar