onsdag 8 december 2010

Ledig och lite sjukis och kanske lite Sverige på det

Igår och idag är mina lediga dagar denna veckan. Så gårdagen spenderades mestadels på träning och tvättning och på kvällen träffade jag Gabbi och Emelie på Topanga mall. Det blev Sushi och Yoghurtglass, som man får plocka och välja själv hur man vill bland glassorterna, frukterna, strössel, godis och såser- sjukt gott faktiskt. 


Tror dock att Emelie har smittat mig lite grann.. har blivit jätte förkyld under natten.. 


Pratade lite grann med Veronica för en stund sen och på henne lät det som att jag kanske behöver följa med dom till Sverige i sommar under deras semester ifall Sam behöver hjälp där.. Jag hoppas dock inte det.. åker hällre till San Francisco och hälsar på Elin eller något! Sverige är faktiskt inte jätte lockande (för tillfället) om jag ska vara ärlig! jaja vi får väl se hur det blir med den saken.


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar